3 av 48

3. trening (bein):

  • Knebøy - 5 x 5 på 152 kg (86 % av 1RM)
  • Stående tåhev - 5 x 5 på 152 kg
  • Beinspark - 5 x 5 på 80 kg
  • Lårcurl - 5 x 5 på 37 kg

 

Det var ingen endringer i vektbelastningen eller antall repetisjoner sammenlignet med den tilsvarende treningsøkten pr. 22.02.2017. Jeg synes det gikk greit på beinøvelsene. Det var kanskje noe svakhet i den tekniske utførelsen for lårcurl (dvs. bruk av momentum eller sprett), men dette er en øvelse med svak respons for meg.

I går ble den andre doseringen av S-4 (Andarine) tatt ca. 30 minutter før treningsøkten med kampsport. Det var ikke en spesielt krevende treningsøkt, men det ble mye melkesyre i muskulaturen på styrkeøvelsene på slutten. Det var hovedsakelig de statiske øvelsene som forskjellige variasjoner av planken, knebøy inntil vegg og armene i skulderhøyde rett ut til siden (iron stand) som ble krevende. Statiske styrkeøvelser med utfordring av tyngdekraften er svakhet hos meg og det var ingen mereffekter fra S-4. De øvrige dynamiske øvelsene for stryke som armhevninger, situps, spenst hopp, kombinasjoner (burpees) mv. gikk som vanlig greit.

Som følge av at S-4 har halveringstid på ca. 4 til 6 timer antas det at den høyeste konsentrasjon i kroppen er nådd siden det er 3 dager siden oppstart. Om det er i den forbindelse at M1-metabolitten binder seg til reseptoren i netthinnen er usikkert, men foreløpig er det ingen bivirkninger for øyne. Det virker også som brukererfaringene med bivirkninger noe varierende, men ved doseringer på +50 mg ed er det risiko for negative effekter for nattsynet. Den anbefalte doseringen for S-4 synes å være på 0,6 mg pr. kg, dvs. ca. 54 mg ed for meg som er på 89,5 kg og det er i samsvar med doseringen ved oppstart. Hvis de første 2 ukene blir gjennomført uten vesentlig omfang av bivirkninger vil jeg øke doseringen med +10 mg ed til 60 mg ed fra den 3. uken for vurdering av toleranseevnen.

Currently on: 50 mg ed S-4 (S4 Andarine from www.SARMSX.com). Research project for 8 weeks from April 17th until June 11th. 3-day body part split for mass and strength. Moderate intensity, long-duration cardio for fat loss. Calorie at  -250 to -500 below maintenance level. Focus on development for body fat, strength, muscle mass and body weight. General objectives for muscle mass (preservation), strength (maintaining) and fat (significantly decrease) since target is weight reduction (cutting).

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Anahera

Anahera

41, Utlandet

I am quiet, systematic and technical nature and a clever, inventive mind, attentive to detail. I like to finish what I start without interruptions and also to have everything in its place and properly organized. I am inclined to be quiet, reserved, patient and conservative, preferring to test and prove everything to my own satisfaction before committing myself. I take life seriously and can be easily and deeply hurt and go into moods which can be quite extreme at times, causing turmoil and unhappiness. I find it difficult to join in light conversation with those with whom I am not well acquainted. I could feel quite alone and uncommunicative. My limited verbal expression (except with those involved in my field of interest) makes it difficult for me to communicate my deeper thoughts even to those closest to me. Friendships and personal association are accordingly restricted. Contact: anahera@protonmail.com

Kategorier

Arkiv

hits